نجوا


paskocheh
My Photo Site Zedenoor
gisgolab
kochehbaghsabz
siavashgd
pedrams
sadeghhedayatcom
botri

nafesehaftab

sangebozorg

Sepidy

hiiiva

akkasee

iranphotomuseum

photo.net

imaging-resource

LINK

LINK

LINK



 


Saturday, November 26, 2005

دلم را دختركی ربوده
كه دلش دريايی بود و چشمانش دشت
دلم را دختركی ربوده
كه نياز ِ هر روزه ی ِ چشمانم گشته و
رفع عطش روح من خسته

دلم را دختركی ربوده
كه تنها ميوه لبانش لبخند پر مهرش است
بسوی من
دلم را دختركی ربوده
كه دستان پر مهرش تنها آغوش گشوده بسوی ِ من است

دلم را دختركی ربوده
كه آغوش افراشته ی من تنها برای دستهای او پر ميزند .

دلم را دختركی ربود ... و من بس خرسندم

05-09-84

Comments: Post a Comment

صفحه اصلي :: آرشيو

This page is powered by Blogger. Isn't yours?          

نجوا (Archives)




نجوا


LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK



 


آرشيو


This page is powered by Blogger. Isn't yours?