نجوا


paskocheh
My Photo Site Zedenoor
gisgolab
kochehbaghsabz
siavashgd
pedrams
sadeghhedayatcom
botri

nafesehaftab

sangebozorg

Sepidy

hiiiva

akkasee

iranphotomuseum

photo.net

imaging-resource

LINK

LINK

LINK



 


Monday, December 26, 2005

مرا با خود ببر از این دیار تنهاییم .

مرابا خود ببر تنهایم مگذار ، من بینهایت فرسوده گشته ام .

مرا آبیاری کن من خشک گشته ام
نیاز به گلدان دستان تو دارم برای دوباره ریشه زدن .

مرا با خود ببر و نسیم بهار داشتنت را برایم به ارمغان بیاور .

مرا با خود ببر من سبز خواهم گشت و میدانم تو میوه خواهی داد .

مرا با خود ببر من تنهای تنهایم می خواهم
در آغوش تو دمی به خواب شیرین فرو روم .

مرا با خود ببر چشمان من طاقت ندیدنت را ندارند

مرا با خود ببر من با نفس دیدن تو حیات میابم و با بوسه هایت
به شیرینی کودکیهایم باز میگردم .

مرا با خود ببر تا یلدای بودنم با تو را جشن بگیرم .

مرا با خود ببر
ببر مرا با خود ببر .

01-10-84 شب یلدا

Comments: Post a Comment

صفحه اصلي :: آرشيو

This page is powered by Blogger. Isn't yours?          

نجوا (Archives)




نجوا


LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK



 


آرشيو


This page is powered by Blogger. Isn't yours?